ورود
شامپو برای موهای چرب
شامپو مردانه کلیر ضد شوره مدل Maksimum Ferahlık مناسب موهای چرب 350 میلی لیتر
16%
شامپو مردانه کلیر ضد شوره مدل Maksimum Ferahlık مناسب موهای چرب 350...
۲۱۰,۰۰۰ تومان
شامپو پنتن مدل Aqua Light مناسب موهای چرب و نازک و ضعیف 400 میلی لیتر
9%
شامپو پنتن مدل Aqua Light مناسب موهای چرب و نازک و ضعیف...
۳۲۰,۰۰۰ تومان
شامپو حاجی شاکر حاوی عصاره لیمو مناسب موهای چرب 500 میلی لیتر
17%
شامپو حاجی شاکر حاوی عصاره لیمو مناسب موهای چرب 500 میلی لیتر
۱۵۰,۰۰۰ تومان
شامپو مردانه کلیر ضد شوره مدل Maksimum Ferahlık مناسب موهای چرب 600 میلی لیتر
6%
شامپو مردانه کلیر ضد شوره مدل Maksimum Ferahlık مناسب موهای چرب 600...
۴۹۹,۰۰۰ تومان
شامپو بیوکسین مدل کوانتوم ضد ریزش مو مناسب موهای چرب 300 میلی لیتر
12%
شامپو بیوکسین مدل کوانتوم ضد ریزش مو مناسب موهای چرب 300 میلی...
۲۲۰,۰۰۰ تومان
شامپو رستورکس مخصوص موهای چرب 500 میلی لیتر
20%
شامپو رستورکس مخصوص موهای چرب 500 میلی لیتر
۱۶۰,۰۰۰ تومان
شامپو هد اند شولدرز ضد شوره حاوی عصاره لیمو مخصوص موهای چرب 400 میلی لیتر
10%
شامپو هد اند شولدرز ضد شوره حاوی عصاره لیمو مخصوص موهای چرب...
۱۹۹,۰۰۰ تومان
شامپو بیوکسین کلاسیک ضد ریزش مو مخصوص موهای چرب 300 میلی لیتر
12%
شامپو بیوکسین کلاسیک ضد ریزش مو مخصوص موهای چرب 300 میلی لیتر
۲۲۰,۰۰۰ تومان
شامپو بیوبلاس ضد ریزش مو مخصوص موهای چرب 360 میلی لیتر
10%
شامپو بیوبلاس ضد ریزش مو مخصوص موهای چرب 360 میلی لیتر
۱۹۹,۰۰۰ تومان

شامپو برای موهای چرب

شامپو برای موهای چرب
شامپو برای موهای چرب

موها در زیبایی افراد نقش بسیار مهمی دارند و در هر شرایطی باید از موها مراقبت کرد. موها انواع مختلفی دارند و لازم است برای هر جنس مو از شامپو، مکمل و سایر شوینده های سازگار و مناسب استفاده شود. موهای چرب یکی از انواع مختلف مو می باشند که درصد بالایی از افراد دارای این جنس مو هستند. در این مدل، سر نسبت به سایر جنس موها، چربی بیشتری تولید کرده و از این رو موها سریع تر چرب شده و آلودگی ها و چربی های بیشتری را نیز جذب می کنند. موهای چرب علاوه بر اینکه ظاهر سنگین و ناخوشایندی دارند و موجب کاهش اعتماد بنفس می شوند بسیار آسیب پذیرند و در طول گذر زمان دچار مشکلات دیگری از جمله ریزش خواهند شد.

 از طرف دیگر چرب شدن سریع موها موجب می شود که اکسیژن مورد نیاز و نیز مواد مغذی لازم به ریشه موها نرسد و موها رفته رفته ضعیف و نازک شوند. همچنین از دیگر مشکلاتی که این جنس مو با آن مواجه است بروز شوره سر می باشد که بسیار ناخوشایند است و دغدغه بسیاری از افراد دارای موهای چرب می باشد. بهترین راه برای حل این چنین مشکلاتی، استفاده از یک شامپوی با کیفیت و مفید می باشد که بطور انحصاری مخصوص موهای چرب تولید شده باشد. در انتخاب یک شامپو برای موهای چرب باید فاکتورهای مختلفی از جمله کیفیت و اثر بخشی و سازگاری کامل با موها در نظر گرفته شود.

ویژگی های مهم برای انتخاب ایده آل یک شامپو برای موهای چرب

غدد چربی سر وظیفه تأمین چربی مورد نیاز موها را بر عهده دارند و تا زمانی که ترشح سبوم از غدد سباسه متعادل باشد مو نرمال است و مشکلی ندارد اما اگر ترشح چربی توسط این غدد بیش از حد صورت گیرد موها بسرعت چرب شده و به مرور جذابیت خود را از دست می دهند. شامپو برای موهای چرب دقیقاً برای افرادی است که با این مشکل مواجه هستند و موهای چربی دارند. مهم ترین ویژگی یک شامپوی با کیفیت و ایده آل، متعادل نمودن روغن مو و تنظیم PH سر می باشد. استفاده از یک شامپوی با کیفیت موجب می شود که رفته رفته غدد چربی به مقدار مناسب به تولید چربی بپردازند و مو دیر تر چرب شود و ظاهر تمیز و زیبای خود را به مدت بیشتری حفظ کند. علاوه بر این شامپوی مناسب برای موهای چرب باید دارای موادی مفید و مغذی در فرمولاسیون خود باشد تا بواسطه آن ساختار موها نیز تقویت شده و موها با دوام و مستحکم بمانند.

نحوه استفاده درست از شامپو برای موهای چرب

برای داشتن موهایی تمیز، سالم و لطیف لازم است که علاوه بر انتخاب یک شامپوی مناسب و با کیفیت و سازگار با موها بطور صحیح و اصولی و در بازه زمانی مناسب موهای خود را شستشو دهید. حتی اگر موهای بسیار چربی دارید بصورت روزانه از شامپوی مخصوص موهای چرب استفاده نکنید چرا که این کار موجب خشکی کف سر و تشدید ترشح غدد چربی خواهد شد. در کنار استفاده از شامپوی مناسب و با کیفیت و سازگار با موهای خود، استفاده از مکمل ها نظیر نرم کننده، ماسک مو، اسپری مو و … را فراموش نکنید. موها بسیار حساس هستند و تحت هر شرایطی نیاز به مراقبت دارند تا دچار آسیب نشوند. برای گرفتن نتیجه دلخواه از شامپو باید در هر بار شستشو مقدار مناسبی از شامپو را بر روی موهای خود از ریشه تا نوک ماساژ دهید و پس از چند دقیقه بخوبی آبکشی کنید. در انتخاب شامپوی خود بسیار دقت کنید و از شامپوی مناسب و سازگار با موهای خود استفاده کنید.

برای هر نوع مو راهکاری وجود دارد، نگران موهای چرب خود نباشید!

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دانش بالا در زمینه بهداشت و سلامت مو، تولیدات بسیاری برای انواع مختلف مو وجود دارد. برای موهای چرب نیز انواع مختلف شامپو ها تولید شده که هر یک دارای ویژگی های خاص و منحصر بفردی است و شما باید با توجه به کیفیت، مواد مفید و مغذی موجود در ترکیبات محصول، قیمت و مقدار آن، شامپوی مناسب خود را انتخاب کنید. مهم ترین مشکل موهای چرب، ترشح بیش از حد غدد چربی سر و چرب شدن سریع موها است. باید در نظر بگیرید که یک شامپوی مناسب و ایده آل باید در درجه اول بخوبی بتواند چربی سر را متعادل کرده و از چرب شدن سریع موها جلوگیری کند. همچنین یک شامپوی ایده ال دارای مواد ترمیم و تقویت کننده در ترکیبات خود می می باشد و با تغذیه و تقویت موها موجب با طراوت و شاداب شدن موها می شود.

اینجا در ارس مارکت به با کیفیت ترین شامپوهای مخصوص موهای چرب دسترسی دارید!

فروشگاه اینترنتی ارس مارکت با پایبند بودن به اصل رضایت و اعتماد مشتریان، اقدام به عرضه مستقیم محصولات با کیفیت و اصل نموده است. در این بخش به معرفی و عرضه مستقیم شامپوهای مناسب و با کیفیت برای موهای چرب پرداخته شده و شما می توانید با استفاده از اطلاعات مندرج برای هر محصول، شامپوی مناسب خود را انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که یک شامپو برای موهای چرب، کیفیت شستشوی مطلوبی داشته باشد و با تنظیم چربی سر از چرب شدن سریع موها جلوگیری کند. فروشگاه اینترنتی ارس مارکت تلاش می کند هر آنچه را که شما از یک محصول با کیفیت و ایده آل در ذهن دارید برآورده سازد.

از اعتماد شما به فروشگاه اینترنتی ارس مارکت سپاسگزاریم.

Aras Market Logo

ورود i ثبت نام